čtvrtek, října 26, 2017

NOVÁ CESTA ZA LEPŠÍM JÁ


Nedávno jsem dostala možnost pro Blesk pro ženy nafotit pár fotek na téma - jedny šaty, čtyři velikosti. Já mám velikost 34 a snad kromě těhotenství jsem nikdy neměla větší. Vždycky jsem byla drobná, tím pádem i na první pohled hubená. V těhotenství jsem sice nabrala 22 kilo, ale ty se mi úspěšně asi po roce podařilo všechny shodit. Jenže malá a hubená ještě neznamená spokojená a vysportovaná...

Od té doby, co se narodila Emma, je můj život jeden velký kolotoč (kdo máte děti, tak jistě chápete) a na sebe nemám už tolik času. Přestala jsem se malovat a make-up si dávám už jen na focení, jíst stíhám rychlostí blesku a jím praktiky cokoliv (hlavně když to nemusím vařit) a spala jsem naposledy před dvěma lety (vlastně párkrát i o víkendu, když hlídala babička s dědou:-)). Nestěžuju si, takhle to prostě je, ale zároveň se s tím nehodlám smířit. Je na čase začít něco dělat!


Cvičím (byť občas jen pomálu), celý svůj život. Chodím do fitka, na nejrůznější lekce nebo běhám. Běh se stal dokonce v jedné fázi mého života důležitější než móda a to už je co říct :-D. Bohužel teď se má situace tak, že na sport už tolik nestačím. Ne, že bych na něj neměla čas, čas se vždycky najde, když jen trochu chcete, ale nemám na něj energii (i když mám podle některých jen práci v uvozovkách a pouze jedno dítě, což asi znamená, že nemám nárok na únavu). Rozhodla jsem se to ale změnit. Přeorganizovat čas, dát malou do školky a začít se věnovat víc sama sobě. Budu chodit na masáže, nehty, vlasy, kosmetiku a hlavně - BUDU ZDRAVĚJI JÍST!


V tuhle chvíli mám za sebou první zdravější týden a druhou rundu cvičení podle programu BBG Kayly Itsines (je vážně dobrá, zkuste!). Zdravější jídlo pro mě momentálně znamená omezení koláčků a cukrovinek a nakoupení zeleniny, ovoce a ovesných vloček. Bohužel jídlu vůbec nerozumím a spoustu potravin ani netuším, jak se používá. Chystám se tedy na nějakou knížku, pokud máte tipy, tak sem s nimi, nebo si prostě zaplatím jídelníček od nějakého odborníka, protože ten asi bude nejlépe vědět, co právě konkrétně mně chybí.


Nedávno jsem si totiž nechala udělat test, ve kterém mi vyšlo, že jsem sice hubená, ale že mám jen samý tuk a žádné svaly (dost smutný) a že mi rapidně chybějí minerály. O své stavbě těla především v oblasti zad ani nemluvím! A proto jsem dnes tady, s novou cestou za lepším já. Já plného energie, dobré nálady a možná i s nějakým tím svalem navíc. Kdo do toho jde se mnou?


/ Foceno pro Blesk pro Ženy / styling: Šárka Štursová / 

Šaty: Mars&Spencer / Boty: Gino Rossi
SHARE:

6 komentářů

  1. Já se už snažím, ale do toho všeho snažení...cvičení a zdravé jídlo jsem zjistila z testu intolerance, že mi nedělá dobře lepek a vejce, takže život najednou vzhůru nohama...a musím se to zase učit a jinak. Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  2. Já se už snažím, ale do toho všeho snažení...cvičení a zdravé jídlo jsem zjistila z testu intolerance, že mi nedělá dobře lepek a vejce, takže život najednou vzhůru nohama...a musím se to zase učit a jinak. Držím pěsti!

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud zatím nestíháš zdravě jíst, doplň alespoň to základní ve vitamínech. Já třeba beru kolagen, je super na klouby, pleť i vlasy, pak železo, které nám ženám často chybí, nejíme totiž tolik červeného masa, super je i B komplex a svatá trojice, vápník, hořčík, zinek. Jinak z jídla, doporučuju ráno domácí pohankovou kaši s ovocem, dá se furt obměňovat a přidat do ní chia, další semínka nebo oříšky. Super je i ovocno-zeleninové smoothie. Moje top je z kadeřávku, jablka, hrušky a banánu. A vaření jde jednoduše, když jen upečeš maso a podusís nějakou zeleninu. Já taky doma nevyvařuju nic složitého, jen to prostě musí chutnat. Večer nejčastěji jedu na salátech. Tuňák s vejcem, avokádo, sušená rajčata, papriky, baby špenát, mangold, sem tam nějaký sýr nebo uzený losos. Prostě zkoušej nové suroviny a hledej inspiraci podle svých chutí. Ta je všude. Ani přednastavený jídelníček tě nespasí, když ti to nebude chutnat, nebo to bude dost jednostranné. Zatím jsem od nikoho neslyšela, že by na něčem takovém dlouhodobě jel. Ten pozitivní vztah k jídlu je fajn si vybudovat odspoda. Chutnat, objevovat nové, dát na první místo kvalitu a chuť a dopřát si různorodost. I pečivo může být zdravé, třeba to pouze ze semínek. A u mlsání, protože co si budeme povídat, kdo bez toho vydrží pořád, jsou zdravější alternativy. Za mě třeba oříšky (ty nepražené bez palmáče), kokosové plátky, 70% kvalitní čokoláda (ale pomálu), ovoce všech druhů...když budeš chtít dát další tipy, piš :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

© Changing room. All rights reserved. kopírování obrázků bez souhlasu autora je zakázáno.
Blogger templates by pipdig