pátek, prosince 01, 2017

MOJE BBG CESTA S KAYLOU ITSINES


Jsem tady s očekávaným článkem o tom, jak jsem se rozhodla cvičit s Kaylou Itsines a jejím BBG programem. Doufám, že vás bude článek bavit a že vás to třeba bude motivovat k tomu, abyste taky začaly. Zbavíte se totiž poporodního nebo jakohékoliv bříška, pokud vůbec nějaké máte... P.S.: nikdy jsem se až takhle obnažená nikde nevystavovala, tak snad vás nepohorším:-)

Moje 16 týdenní trasformce. Ostatní fotky jsou pořizovány v průběhu celého BBG programu.

Nafouklé břicho a žádné svaly, vyčerpaná a unavená máma...

Tohle bylo asi po třech týdnech cvičení...

Žádné nafouklé břicho, občas nějaké svaly a pozitivní máma relativně plná energie :-D...

Podle programu Kayly Itsines, který se jmenuje BBG (Bikini Body Guide) jsem se rozhodla cvičit někdy letos v létě a teď, po několika měsících jsem tady s mými výsledky.

Nejprve jsem si stáhla zdarma její knížku se cviky na Uložto, což mi ale později nevyhovovalo, protože přeci jen ta aplikace, co si budeme povídat, je lepší v tom, že přímo ty cviky vidíte na videu a lépe se podle nich cvičí. Ta aplikace se jmenuje Sweat a na Appstoru astojí asi 1300 Kč na celé tři měsíce, které program trvá. V aplikaci si pak můžete zvolit jaký tip cvičení chcete. Jestli klasiku, cvičení po porodu, na sílu nebo program, který se jmenuje Body and Mind. Já si vybrala poporodní program a jsem zatím moc spokojená.

Cvičení se skládá vždy z 28 minut, kdy si vyberete, zda ten den budete cvičit nohy, břicho a ruce nebo celé tělo. Vždycky byste za týden měly cvičit třikrát a projet všechny tyto cviky. Ta 28 minutová série je tvořená ze dvou částí, a každou z nich cvičíte vždycky 7 minut pořád dokola, dokud ten čas neuplyne.

Já jsem nejprve cvičila doma a nic dalšího, kromě pohybu, který mám kolem své dvouleté dcery, jsem nedělala. Až teď, co cvičím druhou sérii (jedna trvá 12 týdnů), jsem začala chodit dvakrát týdně do fitka. Tam nejprve 20 minut běhám na páse a pak 28 minut cvičím. Poslední den cvičení dělám vždycky doma bez fitka a bez běhání. No a tady podle všech těch fotek můžete posoudit  moje výsledky.

Co se váhy týče, vážím pořád stejně. Ztratila jsem nějaký tuk a přibyly mi svaly. Co je ale důležitější, cítím se mnohem víc freš, mám víc energie i dobré nálady. Chystám se ještě na jídelníček, ale to asi až po novém roce, když budu mít chuť :-). Momentálně jídlo vůbec neřeším, jím úplně cokoliv a kdykoliv se mi zachce. Zatím si to můžu dovolit, nebylo mi totiž ještě 30, ale to se v květnu změní, a po třicítce už je to údajně s tím jídlem horší, říkaly kámošky :-D. Nicméně ještě je hodně na čem pracovat, pořád mám dost viditelné spodní břicho a tak dále a tak dále. Nechci ale zase, aby mě to nějak pohltilo a aby se z mého instagramového účtu a blogu stalo něco jiného, než co to bylo doteď. Kromě toho si i myslím, že když to člověk se cvičením přehání, přestane ho to brzy bavit a stejně zase přibere. Takže chci prostě párkrát v týdnu cvičit a začít jíst trochu víc vitamínů a zdravých potravin, které mi dodají energii. Takže asi tak :-)...

Pokud máte nějaké dotazy, ptejte se...

SHARE:

2 komentáře

© Changing room. All rights reserved. kopírování obrázků bez souhlasu autora je zakázáno.
Blogger templates by pipdig